tisdag 8 maj 2012

Lollo top

image
image
image

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Dagens vinnare och en ny omgång Dagens Blogg är uppe nu:)

    Hoppas du vill anmäla dig igen :

    direktlänk:http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-vinnare-ny-omgang-95.html

    Passa på att rösta i vänster menyn oxå :)

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. sv. ja den ja :D men du hade anmält dig till nån annan med. tror det var den med runns/erikas shop :) rikkedesign är du såklart med i :D

    SvaraRadera
  3. Så fin, fast skulle nog inte passa mig.

    På gymnasiet läste jag barn & fritid med mediainriktning. Sedan har jag läst en kurs i Personlig försäljning & förra året läste jag till Florist som jag lägger upp bilder från lite då & då.

    Med barn kan jag dock inte jobba då jag har fått biverkningar efter en bihåleinflammation :/

    Vad läser du för något?

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack :) okej nice! nej jag hade inte en så bra dag pga att jag är sjuk, själv då? :D

    SvaraRadera
  5. Snygg!

    Sv; Inga planer för ikväll. Själv då? :)

    SvaraRadera
  6. jaha okej, var den bra då? ah, rätt lagom ändå (: jag ska mest jobba idag. själv ?

    SvaraRadera
  7. sv: den svarta heter Charlie och den beiga heter peter ^^.
    allt bra idag?

    SvaraRadera
  8. sv; okej :)
    Jag gick upp ganska tidigt idag, 06:30 du? :)

    SvaraRadera
  9. Vad fin den där är:)

    Vi såg på filmen Cockpit:)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?
    Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!

    Tjuvkik på två erbjudanden, du får följa med till Globen gratis och se Roxette uppträda samt att du kan få en Milk & Honey Gold Shower Gel helt gratis! Hojta till som sagt för mer information!
    Kontakta mig via bloggen eller på min mail: sannasuomelaa@hotmail.com

    Du kan även välja att vara kund hos Oriflame!

    Du kan även välja att vara kund hos Oriflame
    / Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)