tisdag 5 juni 2012

skönt med ledighet


Published with Blogger-droid v2.0.4

20 kommentarer:

  1. sv. ååååh mysigt! egentligen är det inte så mycket att städa. mer att plocka bort! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är det verkligen, nej vi har nog bara grillat runt 6 gånger ännu, blir mest på helgerna. Dudå?

    Så trevligt.

    SvaraRadera
  3. sv. tack! lyssnar lite musik. du?

    SvaraRadera
  4. Ja varvat med hagel & regn som det står i inlägget du kommenterade :)
    Nidå?

    SvaraRadera
  5. sv. både molnigt, regn och sol :) ^^

    SvaraRadera
  6. Ja verkligen, men det var likadant förra året vid denna tidpunkt.
    Vi har sett fotboll, nu blir det Alcatras, melon & kaffe. Sen får vi se, kanske en film eller promenad :) Dudå?

    SvaraRadera
  7. ja dagen har vart bra :) Din?

    SvaraRadera
  8. SV: Jodå jag hade en bra fredag :) Själv då?

    SvaraRadera
  9. sv: nä, inget spc ^^åker kanske o shoppar :) sj?

    SvaraRadera
  10. Nej jag mår inte jätte bra, men det är inte så illa som det var i måndags. Äter ju starka smärtstillande nu som hjälper ganska så bra tack och lov:)

    Kram

    SvaraRadera
  11. SV: förlåt för världens senaste svar! hoppas allt varit bra med dej! har du nått kul planerat för helgen? ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Just nu har jag två helt grymma tävlingar i bloggen, var gärna med!

    http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

    http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment

    (är du med i båda tävlingarna får du du dubbla vinstchanser)

    SvaraRadera
  13. sv: igår var jag med min kompis och sov över:D
    Vad ska du göra ikväll?

    SvaraRadera
  14. Var gärna med & tävla om ett varlfritt smycke på min blogg! :D
    direktlänk http://madelajnee.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment

    SvaraRadera
  15. Vanlig vattenmelon, gillar inte de andra.

    SvaraRadera
  16. sv: jaha åkej, kändes ju inte riktigt... rätt med de omslaget direkt :P
    helgen var sådär. låg magsjuk på lördagen. dudå+

    SvaraRadera
  17. Asskönt med ledighet!:D

    sv: Okej, då får jag ta och läsa den då! :) Även fast jag nästan aldrig läser böcker ;)
    Ja, det regnade hela den dagen då :)

    SvaraRadera
  18. sv: idag har jag tränat, städat och haft avslutning med laget! :) vad har du gjort?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)