måndag 4 juni 2012

Tilly shorts

image
image
image

11 kommentarer:

  1. sv. nepp det har det inte :) därdå?

    SvaraRadera
  2. sv. jo faktiskt :) dudå?

    SvaraRadera
  3. sv. nå min kille beställde just en hamburgare så jag ska sno några strips av honom sen ska jag sova haha :D dudå?

    SvaraRadera
  4. sv: nej inte så många planer, själv? :)

    SvaraRadera
  5. sv. haha eller hur är han tokig? men han kanske var hungrig :) sj snodde jag bara några strips o var nöjd :) ^^ brukar gå upp ungefär halv 7. men idag är ingen bra dag. vaknade halv 6 med världens huvudvärk, trodde jag skulle kräkas (migrän) men jag tog en tabalett o la mej igen så känns lite bättre nu.. hoppas det inte kommer tillbaka :O

    SvaraRadera
  6. Jag ska snart äta frukost & sedan gå till sjukgymnasten, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

    SvaraRadera
  7. Jorå hade en helt okej helg :) Själv då?

    SvaraRadera
  8. Ja min helg var superbra, har varit helt ledig eftersom jag slipper omtentan :D Så hur skönt som helst! Din då?

    SvaraRadera
  9. Hoppas du hade en bra start på veckan, själv fick jag fara med ambulans till sjukhuset:(

    SvaraRadera
  10. Åh, tack för tispet! Detta ska jag köpa:D

    Imr blir det skola och stan:) själv?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)