torsdag 29 maj 2008

4 LOer & 1 kort

Jag såg en utmaning, man skulle ha fotot i vilken färg som helst, men allt annat skulle vara i en färg, jag valde grön. Fast jag skickade inte in mitt bidrag.



När jag gjorde denna så var det första gången jag använde bubbelplast!

Sry att det blev dåligt fotat här. Men det står ''En SÖT liten prinsessa'' som rubrik, och i blomman nere i högra hörnet står det ''little flower''.

Det här kortet fick pappa när han hade namnsdag, eller ja, han hade namnsdag den 20e och den 22a (typ, februari, mars? :O) men han fick bara ett kort :P Han gillade det väldigt mycket! :D

NU så har jag faktiskt (!!) lagt in alla gamla kort och LOer, så nu ligger jag inte efter längre utan nu kommer jag bara lägga in nya och fräscha grejer, (förutom att jag nu kom på att jag har en grej jag måste fota som jag altrat, och lägga in här, men det får bli en annan gång).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)