fredag 16 maj 2008

En LO + ett födelsedagskort





Jaha, då har jag inga fler bilder inlagda i datorn på LOer och kort, utan resten ligger fortfarande i min mobil så det dröjer nog innan jag visar det -.- Undra om jag alltid kommer ligga så här långt efter i min uppdatering asså :L Har ju hur mycket nytt som helst som också vill in i bloggen, men får vänta typ i nån månad till bara för att jag är så lat :P Men det ska det bli ändring på ;)))

Här är iaf en LO, pappa skulle skriva ut en bild på mig som han tagit när jag kom hem från Märsta och hade tävlat i RM i Drill!!! Jag håller i min blakett på bilden :))) Kortet fick farfar när han fyllde år, när nu det var? Typ i mars kanske elr så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)