söndag 24 augusti 2008

Shoppade igår på...

...Netto ;D
Jag är glad för att vi har fått en Netto butik här där jag bor,
att det finns scrapsaker där,
och är billigt! (:

Jag brukar köpa scrapsaker där en hel del faktiskt, så ett tips från mig är att kolla i reklambladen från Netto och kolla när de får hem nya scrapsaker, och åka dit och shoppa! De brukar faktiskt ha en del bra saker där.

Jag köpte chipboardbokstäver, mina första ;D Inte bara det, guldiga :P De kostade 29kr.

Så köpte jag en packe med 24 ark med mönstrade papper, 39kr kostade det.
Köpte även en 3D dekorpenna som är rödbrun aktig, 15kr.


2 kommentarer:

  1. Wow vad mkt fint du fick! =) Det skulle inte jag tacka nej till att vara med i! Kika in hos mig så kan du vara med i en tävling! =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo, jag fick massa fina saker!
    Ska genast kika in!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)