söndag 2 augusti 2009

tjoho ,

Klockan är bara fem i tio men jag är jättetrött.. ''// Ska nog gå och lägga mig snart. Helgen har varit ganska jobbig.. men kul! Har ni haft en lika jobbig helg med sex och sju timmars träning, fredag och lördag och en hel söndag moppekurs? Eller har ni bara varit hemma och latat er? Soft..
Moppekursen gick finfint! Jätteskoj var det! Fick 22 av 25 rätt med ;) 20 måste man ha för att bli godkänd :) Som tur var så blev alla godkända.
Får bli en liten kik runt på datorn nu och sen, soooooova!



Måste bara berätta.. Efter moppekursen blev det att åka och shoppa lite. Köpte ett par tröjor, så gick vi till en skoaffär, köpte skor och åkte hem. Senare på kvällen när jag tänkte plocka undan tröjorna och stoppa undan dem i garderoben, så hittade jag inte påsen! Sprang runt i hela huset! kom fram till att jag glömt kvar den i skoaffären.. Blir att ringa imorgon direkt när de öppnar och fråga om de hittat den. Vi var typ de sista skulle jag tro, affären skulle stänga om ett par minuter så vi får väl åka och hämta den där påsen nån dag i veckan nu, hmm, det blev ju inga billiga tröjor? Är det bara jag som är såhär, eller händer det er också? Visserligen var det många år sedan jag sist glömde kvar någon påse etc.

2 kommentarer:

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)