fredag 4 september 2009

Farsdagskort

Ett kort jag blev nöjd med, till pappa :)

8 kommentarer:

  1. sv: ja :) Jag går första året! Du? :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fiiint kort! Jag gillar färgern :D
    Men det är väl inte farsdag ännu va? (om det är det får jag skynda mig att skaffa fram något)... Hade för mig att det var i början av året... :S
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv: det var spännande faktiskt :)

    SvaraRadera
  4. Hej Nina, jag vill gärna komma i kontakt med dig ang moderatorskap på Svensk Scrapbooking. Kan du mejla mig så snackas vi vidare?
    teamet@svenskscrapbooking.se
    Kramar,
    Morfen/Anna

    SvaraRadera
  5. Vilket läckert kort!!Gillar alla detaljerna!

    /Cattis

    SvaraRadera
  6. Ett underbart kort, tjejen!!! Pappan (din?) som får det blir säkert jätteglad. :)

    Meeeen... Jag har ju faktiskt skrivit att det är (pappers-)LO som gäller... :( Hoppas du gör ett nytt försök!

    Kram,
    Malin (malwa)

    SvaraRadera
  7. Verkligen ett jättevackert kort! Du är superduktig.

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)