fredag 2 oktober 2009

godnatt

Eftersom jag haft studiedag -igår och idag, så åkte jag och pappa (han är ledig på fredagar) in till stan. Jag köpte bla en morgonrock. Två stora papperskassar på Ikea blev det! :)

Ska snart lägga mig, är faktiskt rätt trött. Fast egentligen skulle jag behöva fortsätta städa..

Påminde mig själv nyss om att jag borde vara stressad.. Jag har ca 6 julkort, det räcker inte så värst långt. Ska även göra två ''minialbum'', ett var till f&f och m&m i julklapp, men när jag ska göra det, ja det är en helt annan femma!


men, puss&kram XOXO

4 kommentarer:

  1. åh morgonrock! det är ju så mysigt^^

    sv: hahaha, då kan jag trösta dig med att det var hederlig äppelpaj jag bakade :P

    SvaraRadera
  2. sv: hahahah, håller med ^^

    det blir faktiskt tacos hemma hos min farmor idag (passande or what :P)

    vad ska du hitta på? ^^

    SvaraRadera
  3. sv: roligt, det är bra att börja tidigt ^^

    kul - då är jag inte ensam :P

    SvaraRadera
  4. Javet, dom är ursöta! :D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)