onsdag 23 december 2009

Julis kortisar

Äntligen jullov! Avslutningen var igår =)

Jag var nyss ute och skottade lite, duktigt av mig va :)
Det känns faktiskt lite kul med snö, brukar typ avsky det annars. Speciellt om det är blöt snö, slask och sånt..



Erica! Här är ett kort jag gjort till en av dina utmaningar =) Detta var till utmaningen där jag fick spetsen och de två rosorna och skulle göra ett modernt julkort av. Jag har inte skrivit dit något på kortet än bara, det ska stå på ryska sen.




I lördags var jag och pysslade och lärde små söta barn att göra kort! Jag gjorde tre stycken kort där, enkla, men matrialet var ju lite begränsat :) Dock visar jag bara två nu då jag haft på lite smått på det tredje och det ligger nu på tork.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)