fredag 22 januari 2010

haha, ja så kan det gå

Jag har varit inne på min blogg många ggr varje dag, men inte en enda gång har jag kommit på det att jag ska skriva ett blogginlägg.. Men nu så!
Min blogg har förvandlats till en scrapblogg, jag ska ändra lite på det.

På hkn (som är sista lektionen) så hade vi teori. Svarade och skrev fort som attan och sen fick jag sluta 30min tidigare =) När jag skulle gå in vid en dörr vid vårat a-lag såg jag att det var ashalt utanför och gick försiktigt. Men självklart halkade jag och ramlade på rumpan! XD Blev sur först och sen börja jag garva x) Stod en lärare innanför och fråga hur det gick och så satt det massa små där med, men jag bara garva haha x)
Så kan det gå ibland, typ =)

1 kommentar:

  1. svar: Jag hade också lite problem med att få taket att sitta fast. Ja vika ner skulle man ju kunna göra men jag satte en liten tejpbit där, så att man kunde öppna.

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)