måndag 25 januari 2010

lite tejp här o där

Idag var det wätt slappt. Sovmorgon, id - skridskor, bd - tejpa lite på våran plåsterstol, so - lyssna, no - chilla.

Vi ställde iordning våra bänkar o så i fredags innan vi slutade för det skulle vara bandycup så det var folk som skulle sova i klassrummen. Så det stod likadant idag när vi kom. Felicia o jag börja rota bland alla bänkar och välja ut några bra, vissa är så jävla snuskiga och har tuggummin överallt på undersidan :oo

Sen på lunchen så flyttade jag min bänk så jag satt vid väggen och då skulle självklart Rasmus och Felicia wannabe mig och flyttade sina bänkar så vi satt på ett led vid väggen haha x)

Idag känner jag att jag har pratat - för mke - alldeles för mke - strunt och annat - skrikit och gapat - pladdrat och tjatat. Så nu sitter jag här i ensamhet och är tyst - alldeles för tyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)