måndag 15 februari 2010

dagen efter alla hjärtans dag är idag

Har hittat några fler snygga tröjor :)
Får nog ta och lägga in dem i mobilen så jag kommer ihåg vad jag ska leta efter i stan på lördag :)




På träningen så fick jag staven mitt på spetsen av lillfingret på högerhanden så att jag fick en blodblåsa :'( Snacka om att det gjorde väääääldigt ont! Det gör det fortfarande lite :/
Igår på träningarna slog jag mig på tårna så att jag blev öm på en tånagel och jag lyckades få staven på stortån idag med :/ Vad är det här? Vad har jag gjort staven som gör den så arg? Möjligtvis tappat den i golvet ibland, men ändå.

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar den enkla grå och de från lindex var söta:) Låter inget bra det där med staven, så dum! Hoppas den slutar snart annars får du faktiskt göra något åt det:P

    SvaraRadera
  2. Får mer sug efter att shoppa nu;P
    <3

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)