lördag 17 april 2010

en lista

Jag har hittat en lista ute i bloggvärlden.


Min bästa vän är: en person med humor!
När jag borstar tänderna: kollar jag mig i spegeln.
När jag lagar mat: blir det gott.
Jag är rädd för: äckliga kryp och stora spindlar.
Den värsta känslan är: stress och att vara ledsen.
Den bästa känslan är: när man kokar över av underbara saker.
Jag är bäst på att: vara bäst.
Jag är sämst på: schack.
Jag kommer alltid vara: mig själv.
Jag lyssnar på: musik rätt ofta.
Jag pratar: ibland för mycket.
Jag tycker om: att vara nära dem jag gillar.
Kärlek är: helt underbart.
I somras: var jag i Ryssland.
Sist jag grät var: för ett par dagar sen.
När jag vill tänka: blir jag helst inte störd av någon.
När jag bakar så bakar jag: gärna mina underbara muffins.
Innan jag går och lägger mig: läser jag oftast i en tidning.
Just nu tänker jag på: vad jag ska skriva här och på den under.
Bebisar är: sååå söta.
Idag har jag: varit ute och gjort ett kort.
Ikväll ska jag: sitta här och sedan lägga mig.
Imorgon kommer jag: att plugga och träna.
Jag vill verkligen: ha lov nu.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en människa - vi är också djur.
Min mobiltelefon är: typ bäst!
När jag vaknar på morgonen: hatar jag att känna mig trött.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad mycket fint det fanns att titta på här inne.
    ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu fick jag veta lite mer om dig.. kulkul!!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)