söndag 11 april 2010

tavla och fågelholk

Jag ville göra en tavla och gick och tänkte lite på hur jag kunde göra den. Jag kom på det att jag hade sånt där skum. Inte det lättaste att få allt att sitta som man vill då det är massa bucklor men det gick iaf. Längst upp sitter en bit band så att man kan hänga upp den. Jag håller i min lillasyster på bilden, hon är 5 dagar nu (men på bilden 1 dag).
Den är även till bandutmaningen på scrappiz cc.






En fågelholk har jag fått ihop också som är till pappas födelsedag.
Den är även till inspirationsutmaningen på brunsons cc.







4 kommentarer:

  1. så fin tavlan blev och kortet var så gulligt:) cool fågelholk

    SvaraRadera
  2. Vilken fin fågelholk du gjort Nina!
    ... och stort grattis till din lillasyster!

    Kram! Sophia / kurrebo

    SvaraRadera
  3. Grattis till att du blivit storasyster!!! Jättefin Lo på dig och lilla bebisen:-)
    Holken var oxå väldigt fin!
    Kram

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)