torsdag 15 juli 2010

flugor och myggor är...

...så jobbiga när de väcker än mitt i natten! Man lígger där och vill inte annat än sova men det där surradet av att de flyger runt huvudet på en gör att man blir fullständigt galen. Är det dessutom en mygga så vet man inte om man ska fly sin väg och sova någon annan stans eller ligga kvar, man vill ju inte bli biten..

I natt, okej, klockan var typ 6, men det är natt faktiskt(!) så surrade en fluga ovanför mitt huvud. Jag trodde jag skulle bli helt fullständigt galen. Jag sprang upp och tog flugsmällan men det gick inte att se skiten. Jag somnade om, den kom tillbaka efter en stund och störde mig igen. Jag fick leta efter den ännu en gång och försöka smälla den, men nej. Tredje gången orkade jag inte mer så jag tog påslakanet och flydde till vardagsrummet och parkerade i soffan.. Inte jättebekvämt men jag ville sova.. Flugskiten kom dit och störde mig en gång där med men sen försvann den. Såg den inte förns senare på förmiddagen sen, den ska dö!! (om den inte redan är det nu...)

1 kommentar:

  1. sv; hehe okej. fan det skulle jag aldrig orka göra varje kväll innan jag ska sova :P

    vad ska du göra denna fredag då? ;D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)