lördag 10 juli 2010

sådär ja...

...nu har jag hållt på o lekt o ändrat lite i bloggen :)

8 kommentarer:

  1. Sv; Hahah oj , önskar att jag bodde där du bor just nu ! :o

    SvaraRadera
  2. Sv; Heheh okej , vad skönt xD

    SvaraRadera
  3. sv haha nej aldrig faktiskt :O du då? :)

    SvaraRadera
  4. sv: yes det är smyckena som ligger ute på bloggen :)


    vilka hejar du på ikväll Holland eller spanien?
    /Shoppaholly

    SvaraRadera
  5. sv; det är jag också, det är sjukt varmt!

    SvaraRadera
  6. ja de va den :) men hemsk.

    SvaraRadera
  7. sv; så härligt!
    jag var tvungen och doppa mig flera gånger för det var så HIMLA varmt!

    SvaraRadera
  8. jag tycker din blogg blivit jätte fin nu när du ändrat och allt!! =)

    sv: jo, jag har maskat en gång innan.. =)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)