tisdag 31 augusti 2010

första svaren på frågestunden (pågår fortf.)


Tänkte skriva de första svaren på frågorna i frågestunden nu, resten kommer imorgon. Ni kan fortfarande ställa fler frågor i inlägget ett par inlägg ner.



Anonym anna. sa...
vilka bloggar läser du dagligen?:)
SVAR: Jag har inte några bloggar som jag ''måste'' gå in på varje dag. Ibland kikar jag in hos några privata bloggar till personer jag känner för att se om det dykt upp något nytt. Har jag tråkigt ibland så händer det att jag kollar in någon mer känd blogg. Ett tag följde jag Kissie, Paow och Dessie för skojsskull, men deras bloggar har blivit så tråkiga och det blev inte lika kul till slut.
Anonym A sa...
~hur mycket på en skala 1-10 gillar du att blogga?
SVAR: Jag älskar att blogga, så det blir 10. Bara man har något att blogga om, annars är det onödigt. Ingen vill läsa om massa slaffs och något man bara skrivit i brist på annat.
~vad har du på dig oftast i klädesväg när det är vardag och när det är fest?
SVAR: Det skiljer inte så mycket åt där mellan dem faktiskt. Visst kanske man har något finare när det är fest eller så, men jag kan lika gärna ibland ha sådana kläder till vardags också. Beror helt på vad jag känner för. Helst går jag i ett par bekväma jeans eller jeanslegging och när det gäller tröjor o.s.v. varierar det.

~vad vill du göra efter gymnasiet?
SVAR: Jag har ingen aning faktiskt. Det är därför jag går nv. Jag har dock bestämt att på fritiden ska jag ha en scrapbutik, till att börja med bara nätbutik men sedan öppna en fysiskt också.

~kan du tänka dig att börja "videoblogga"?
SVAR: Jo kanske. Det är roligt att spela in videor och filmer o.s.v. och jag har flera gånger varit påväg att lägga upp videor men det har inte blivit av. Vi får se om det kommer komma upp något i framtiden.

~vilken sida går du oftast först in på när du sätter dig vid datorn?
SVAR: Facebook! Oftast även på en annan sida samtidigt som är rysk, men finns även översatt på engelska.

1 kommentar:

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)