torsdag 26 augusti 2010

klassdag

Idag hade vi klassdag så vi var ute i regnet och lekte. Men det slutade som tur var regna och då åkte vi musikbåt. Sen blev det promenad och lek och mat. Slutade typ ett. Det var jättesoligt när vi gick hem men när jag nästan var hemma började det självklart spöregna, så jag blev en dränkt katt igen..

Försökte blogga igår från min stationära. Har haft lite strul med den och det blev ännu mer så det blev inget inlägg. Ska försöka blogga senare idag. Kommer komma massa bilder i de kommande inläggen.

Nu lyssnar jag på musik. Ska ta och sätta mig och påbörja en layout nu innan pappa kommer hem och det är fikadags.






Hittade en gammal video med en låt jag spelade in för flera år sedan, så liten man har varit :) Spelade in flera låtar men de slutade funka, kan ha raderat dem om de inte finns kvar på min stationära. Denna gjorde jag iaf en video av, kan ha gjort det av fler men raderade nog dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)