söndag 19 september 2010

ajajaj överallt

Softar med musik, sitter vid nya skoldatorn :)

Igår blev det akuten, fick åka från träningen då jag slagit till mitt lillfinger. Rätt segt att sitta och vänta mellan gångerna jag fick komma in och prata, snabbröntga, röntga och sen prata igen. Det syndes inte att det var ur led, brutet eller någon spricka så det blev nog bara stukat. Inget gips blev det heller, läkaren tyckte det var bättre att jag försökte röra på alla fingrar så mycket som möjligt så jag inte skulle bli stel. Blev nämligen jättestel i hela handen och armen igår.

Börjar piggna lite nu faktiskt. Var nyss sååååhär trött. Blev ju rätt trött av att bara sitta alla timmar igår och så vaknade jag varje gång jag skulle vända på mig i natt – rätt många alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)