onsdag 8 december 2010

breathe in breathe out

Har nyligen druckit cappuccino med toblerone smak. Har aldrig smakat cappuccino innan tror jag inte.
Doppade ett kex I pappas kaffe en gång när jag var liten, bläää.
Hade fått syn på denna sorts cappuccino en gång och funderat på om det var I närheten av gott? Frågade pappa om han skulle bli glad om jag provade den. Idag hade han köpt hem den så då smakade jag.
När jag druckit upp hälften kände jag att jag nästintill skulle spy om jag drack upp resten, men tvingade I mig allt. Nu har jag fortfarande den där smaken kvar I mun, muuums…. BLÄ



Nån annan som smakat den, eller den med marabou eller daim smak? Tyckte ni om det? Jag tyckte inte det smakade mycket toblerone alls…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)