måndag 30 maj 2011

måndagen avklarad

Då är måndagen snart slut. Känns faktiskt skönt. Är skönt att ha gjort kemi provet, hoppas verkligen att det gick bra! Sista kemiprovet på länge! Kommer inte ha de på hela tvåan.

Behöver vila ut lite nu. Har np i ma b imorgon i 4 timmar, yihu!
image
Så får se till att vara någorlunda utvilad och må lite bättre, har typ mått illa hela dagen för att jag är så stressad av allt + rädd för mitt hår som jag knappt har något kvar av.

Blev ingen sovmorgon idag då vi hade lång sovmorgon i onsdags istället, tur att vi bara har imorgon med i skolan då, sen helg! Ska bara till skolan en snabbis på onsdag.

Nu ska jag gå och dricka lite och sen smälla i mig något att äta, så kanske skolsyster blir glad… ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)