fredag 3 juni 2011

let’s have some fun

Var ju på bio igår, såg Water for Elephants. Den var bra, dock fick jag kolla bort lite ibland. Är inte överförtjust i läskiga scener med pistoler och blod.. ;)
image

Idag såg jag Pirates of the Caribbean. Skulle se den i 3D men när vi kom dit sa de att projektorn var sönder. Men vi blev erbjudna att se den vanliga gratis istället så det tackade man ju självklart inte nej till. Får bli bio igen i sommar och se senaste Harry Potter del 2, då vi fortfarande har kvar företagsbiljetterna :)
image

7 kommentarer:

  1. sv: Tackar tackar! Vad härligt :) JAG <3 SHOPPING säger jag bara, kanske därför mina vänner kallar mig shopaholic haha :$ Men det känns ju så himla bra efteråt lixom hih

    SvaraRadera
  2. sv: Visst? :D Det låter la bra du. Gör så, vill se hihi.

    SvaraRadera
  3. sv: Inte så mycket faktiskt. Tänkte poppa lite popcorn om en stund och ta lite cola och sätta mig framför tv'n och glo lite :) Själv?

    SvaraRadera
  4. sv: Såg att Scary Movie går lite senare, det lär nog bli den :) Gött!

    SvaraRadera
  5. sv: Haha det lär väl bli så ;)

    SvaraRadera
  6. sv: Haha ja, det är nog det som är meningen :) Imorgon.. hmm.. Ingen aning faktiskt. Tar det som det kommer. Sommarlovet har i princip börjat redan så :D För din del då?

    SvaraRadera
  7. sv: Låter la härligt du :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)