tisdag 21 juni 2011

nytt från Gina



12 kommentarer:

  1. Jo de e helt okej sjdå? :)

    SvaraRadera
  2. SV: Är på skolan:)
    tittar på en dockumentär film om jon bon jovi rätt bra faktiskt:)

    SvaraRadera
  3. SV: Jag är kvinna jag kan göra många saker samtidigt:)
    Eller är de inte så.
    Måste ju underhålla folk också:)
    Jo jag kan förstå att de är skönt med lov:) De är synd bara att sommaren är så kort:)
    Fast åt andra sidan kändes de längre när man va liten:)

    SvaraRadera
  4. Ja tur är de så ni hinner bada lite:)

    SvaraRadera
  5. sv; Inte så mycket än, själv då? :)

    SvaraRadera
  6. Okej, ja det tycker jag också. Och det är kul att få veta vad ni andra tycker också :) Kram

    SvaraRadera
  7. Snygga nya kläder de har!

    SvaraRadera
  8. hihi :D

    Gör mig glad genom att rösta på mig här :) Det tar ungefär en sekund!

    Man kan rösta en gång om dagen :)

    RÖSTADE DU IGÅR? RÖSTA GÄRNA IDAG IGEN SÅ ÄR JAG DIG EVIGT TACKSAM <3

    http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171

    SAMT DESIGNTÄVLINGEN!

    http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery

    Tack!

    SvaraRadera
  9. Hoppas du haft en fin dag hittills :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)