lördag 27 augusti 2011

har precis sett film

image

8 kommentarer:

  1. ALlt är jättebra, med dig då? :)

    SvaraRadera
  2. SV: Hahah samma här, imorgon ska jag va med en kompis.. Dudå? :D

    SvaraRadera
  3. Nja det kan jag inte påstå, regnat + åska typ hela dagen. sj då? =)

    SvaraRadera
  4. SV: jag ska städa lite i mitt rum dudå? :S

    SvaraRadera
  5. sv: häärligt! :)
    Jag ska åka hem från min pojkvän om någon timma. Så ska jag iväg med mamma en sväng :)

    vad ska du själv göra?

    SvaraRadera
  6. sv: ja jag brukar verkligen se film ofta! jag äääälskar film :)

    SvaraRadera
  7. igår va vi ute med båten o grillade på en ö.. vad gjorde du ? :)

    SvaraRadera
  8. SV: Okej, jag har det molnigt..Dudå? :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)