torsdag 18 augusti 2011

mot Norrköping om ett par timmar

image

4 kommentarer:

  1. hoppas du får det trevligt i rix fm! :DD

    svar: alltså det rä en typiskt "allt i ett-bok". det handlar om krig,kärlek, mordern tid, politik, ytlighet, media, vänskap, svek, styrka. och massa annat! jag blev fast när jag läste de böckerna. :D

    SvaraRadera
  2. svar: aao, alltså det går i perioder, vissa dagar läser jag andra läser jag inte. men för det mesta så gör jag det. ^^ dudå? <3 <3

    SvaraRadera
  3. nej det har jag inte :( Jag har faktiskt inte sett såna där tröjor i Gina var där typ i förrigår .. Vet du hur mycket de kostar ??

    SvaraRadera
  4. heheh ok :D Filmerna e jättebra fast det är mest typ tortyr film än skräck ;)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)