tisdag 30 augusti 2011

påfyllning med scrap

DSC_0112

10 kommentarer:

  1. vi hade också fisk i skolan .. jag tycker om fisk men det var något konstigt med den här :S

    SvaraRadera
  2. SV: Jag menar sovmorgon, haha .. Okej, jag är 13 :D

    SvaraRadera
  3. sådär .. aso jag äter inte grönsaker, men mina kompisar gör det och det är inget undantag i skolan :P

    SvaraRadera
  4. SV: aa , hur gammal ser jag ut som? :)

    SvaraRadera
  5. SV: Okej, tack ;) hahah!
    Jag är med en kompis, dudå?

    SvaraRadera
  6. sv: haha måste nog varit trött igår kväll alltså ;)
    ja det gör jag. Längtar tills att julbaket, julskyltningarna, julmarknaderna, julklappsinköpet :D allt är så mysigt!

    SvaraRadera
  7. vad gör du när en dag bara känns helt tråkig? nåt bra tips? :D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)