torsdag 1 september 2011

grattiskort

Till utmaningen på Unga Scrappare i augusti.

DSC_0113

26 kommentarer:

  1. sv: man ska hinna med skolan, går ju sista året så måste lägga ner tid där, praktik, vänner, familj, pojkvännen, träning och allt sånt :)

    SvaraRadera
  2. sv: jo det är bara bra sjd? :)

    SvaraRadera
  3. sv: Japp! So läxa .. Om ekonomi! ^^ Vilken klass går du i? :D

    SvaraRadera
  4. svar: ska tillbringa kvällen med pojkvännen, du då? :)

    SvaraRadera
  5. svar: ska tillbringa kvällen med pojkvännen, du då? :)

    SvaraRadera
  6. joda. det rullar påååååååååå själv?

    SvaraRadera
  7. svar: bra, man behöver pauser i pluggandet!
    pojkvännen åker hem, jag tänkte kolla jobb, plugga lite körskortsteori kanske, du då?

    SvaraRadera
  8. jag har, varit i skolan och tränat :) duda?

    SvaraRadera
  9. sv: det ska jag göra isåfall :)
    haha precis. Den enda boken jag läser just nu är körkortsboken, inte lika kul ;)

    SvaraRadera
  10. oh usch va tråkigt. nej men har haft skola från 8-16 så är ganska trött ändå :P

    SvaraRadera
  11. svar: ofc! det är ju en halv frihet att övningsköra :D

    SvaraRadera
  12. svar: ofc! det är ju en halv frihet att övningsköra :D

    SvaraRadera
  13. Jag har läst den vita katten :)
    Haft en bra dag?

    SvaraRadera
  14. (A) faktisk det brukar jag göra :)

    SvaraRadera
  15. Sv; Ja typ, förutom matte och natur då ju :P

    SvaraRadera
  16. Det är bra tack. Händer i helgen?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)