torsdag 29 september 2011

Utlottning av presentkort

Jag tänkte lotta ut ett presentkort på 100kr hos Miinto (svenska sidan Meinto).
Vill du vara med i utlottningen ska du uppfylla dessa krav:¤ Lämna en kommentar på detta inlägg

¤ Kopiera bilden nedanför, lägga upp i din blogg och länka till min blogg
(har du ej blogg får du vara med ändå)
¤ Länka tillbaka så jag hittar dig och din blogg och kan nå dig vid vinst alt. lämna din mejladress


image

Vinnaren drar jag någon gång nästa vecka så anmäl er nu!

1 kommentar:

  1. sv: har varit med kompisar oså nu hela kvällen & imorgon ska jag in till stan med kompisar & kolla på bio, sen sover två killar + en tjejkompis hos mig ;) och på söndag blir det match & köpa biljetter till en fest! själv då ? :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)