fredag 14 oktober 2011

smycken

Fick inatt för mig att jag skulle hänga upp smycken på det här stativet och efter lite omorganisering ett par gånger på det fick det bli bara armband på det. Valde ut de armband som jag gillar mest och har tänkt att använda nu. Pandora armbandet och även guldarmbandet fick dock ligga kvar i sina askar.
DSC_0236


Hängde precis upp några örhängen på detta smyckeställ med så att jag ska börja använda dem mer. Byter typ aldrig örhängen men jag har mängder av dem. Valde ut några som fick äran att hänga här.
DSC_0237 DSC_0238


Ringar är något som jag aldrig använder men har tänkt börja med det. Två ynka små ringar hänger på kattens svans, det var alla jag hade.
DSC_0239

1 kommentar:

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)