lördag 12 november 2011

har sett Tintin på bio idag

9 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om filmen?

    Haha, jag är en gammal tant. 24 år:D

    SvaraRadera
  2. Vad tyckte du om filmen?

    Svar: Jag har inte någon vän som håller på med kortmakeri, men visst finns bekanta som har inspirerat mig.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, jaa men jag känner mig gammal ibland. Gnällig och sådär och gillar att dricka te, klappa hunden och lösa korsord:D


    Tintin såg jag mycket som liten, men jag är nästan sugen på att titta på de tecknade avsnitten nu, men tyvärr äger jag inga sådana.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Okej, om jag ska vara ärlig så har jag typ sinnesmässigt stannat i 15 årsåldern. Känner mig inte det minsta vuxen och är inte beredd att börja ta ansvar heller så. Antar att det är för att jag mått dåligt hela min tonårstid som gör att jag typ stannat kvar där. Men det känns hemskt att vara 24, men ändå känns som om jag är mer jämnårig med min syrra som är 15:S

    SvaraRadera
  5. Tänk om jag fastnat här för alltid:/

    SvaraRadera
  6. Åhh, när jag går in på din blogg och ser bilden på Tintin bion så blir jag grymt sugen på att gå på bio igen:)


    Kram

    SvaraRadera
  7. Nej verkligen inte, jag var ju och såg Tintin i fredags:D men det är ju så mysigt på bio så jag hade lätt kunnat gå en gång i veckan:)

    SvaraRadera
  8. sv; Ja precis! Så det är skönt :)
    Var med pojkvännen, var i stockholm och hade uppvisning med gymnastiken i helgen. Självdå? :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Aa, så ofta har vi inte råd att gå på bio tyvärr:( Tv-soffan hemma får duga helt klart:D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)