tisdag 1 november 2011

mums

Åt Bullens till kvällsmat, awesome!

image

8 kommentarer:

  1. sv; ska bara vara hemma ikväll tror jag, är ganska trött, självdå? :)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack!
    Nej det är inte köpt i Paris. Har aldrig varit i Frankrike ens hihi.

    SvaraRadera
  3. sv; haha, jag gillar nästan alla sorters onyttigheter ;)

    SvaraRadera
  4. sv; haha, jag kan faktiskt inte välja xd
    dudå?<3

    SvaraRadera
  5. sv: nej inte speciellt mycket. Jag gillar att pyssla men jag tar mig aldrig tid till att sitta ner så länge.

    SvaraRadera
  6. sv: vårt väder har varit trist idag,ditt då?:D
    kramis♥

    SvaraRadera
  7. sv; jadu, om man ändå var lika duktig som du på att hålla sig ifrån sånt, men man måste ju äta lite för själen också, man kan inte bara tänka på vikten och sånt ju ;)
    choklad har en speciell förmåga att göra så att livet känns lite lättare när man har varit med om något jobbigt, tycker inte du också det? :)

    SvaraRadera
  8. sv; har faktiskt inte heller så lätt för att gå upp i vikt, men man vet ju aldrig, rätt som det är så kanske det smäller till.. oftast brukar man ju kunna äta så mycket man vill utan att gå upp så värst mycket i vikt när man är yngre, som tur är :)
    nej, ett liv utan choklad skulle inte vara ett bra liv, hehe! ;)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)