fredag 23 december 2011

bakat chokladkola






Published with Blogger-droid v2.0.2

20 kommentarer:

  1. Sv: Okej, trevligt. Ja det gör jag, hurså? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag svarar på kommentarer just nu, inget speciellt alltså. Vad gör du själv?

    SvaraRadera
  3. SV: Har lagt upp det på bloggen :)

    SvaraRadera
  4. - okej :)
    ja det ska jag, ska du det? :)

    SvaraRadera
  5. sv: inget speciellt. shoppa :D

    SvaraRadera
  6. Svar: Okej, nej faktiskt inte haha. Gott med chokladkola, brukar du baka ofta? =)

    SvaraRadera
  7. sv: Ja:D Är du taggad då?

    Gott!<3

    SvaraRadera
  8. - okej :)
    ja vem gör inte? ;) snygga kläder för bra priser :D

    SvaraRadera
  9. Sv: Jaha okej. Jag bakar bara när jag har tid över, annars är det mycket annat som behöver göras. Vad har du för dig just nu? Kram

    SvaraRadera
  10. Svar: okej, vad mysigt :) jag själv chattar med min vän och hjälper henne att planera sin födelsedag på onsdag. har du bakat scones någon gång? =)

    SvaraRadera
  11. - ja lätt, man vet ju aldrig vad man kan hitta för smått och gott på reor :D

    SvaraRadera
  12. svar: okej, undrade bara :) vad tycker du om låten "wild ones" av flo rida och sia furler?

    SvaraRadera
  13. SV: Haha okej XD
    Jo jag är grymt taggad, det ligger många paket under granen i år :D Själv då?

    SvaraRadera
  14. ja precis :D
    haha ibland då :) du då? :)

    SvaraRadera
  15. Vad gott det ser ut! :D
    Vad heter kakorna? :)

    Hur mår du? :)

    SvaraRadera
  16. sv: nae, men det e rea så måste in iaf :D

    SvaraRadera
  17. Åhh gott!
    Önskar dig en riktigt god jul :)

    kram

    SvaraRadera
  18. sv: Julafton:) Vad gillar du mest då?
    God Jul!

    SvaraRadera
  19. sv; ja såg det, men tänkte ifall de hette något speciellt än bara "chokladkaka" xp.
    Mjo helt ok med mig :)

    God jul! :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)