måndag 12 december 2011

billigt armband

image

13 kommentarer:

  1. menar du när jag har lov eller va :)?

    SvaraRadera
  2. ah nästa torsdag tror jag :) sj?

    SvaraRadera
  3. a :)
    jag gör inte mkt , sj?=

    var gärna med i dagens blogg : http://bexollila.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  4. vad fint!

    var gärna med och tävla om en fjäder till håret

    http://patriciac.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-fjadersmycke-for-haret.html

    SvaraRadera
  5. Ok ska kika på min telefon, ja jag älskade alfapet när jag var liten, eller aa inte så liten. Idag brukar jag och killen + hans föräldrar spela det när vi äter middag hemma hos dom :)

    SvaraRadera
  6. SVAR: Idag har jag träffat en kompis :) du då?

    SvaraRadera
  7. Tack, jag gillar vuxen spelet och det är det vi spelar och det blir en helt annan stämning när man sitter med ett brädspel liksom :) men jag gillar och spela på telefonen med, fast nu har det ju blivit lite utkötat^^

    SvaraRadera
  8. SVAR: Är så himla trött, blir nog datorn hela kvällen och tvn :) haha

    SvaraRadera
  9. SVAR: Haha, jag gör typ ingenting annat än blogga när jag är vid datorn. Svarar på kommentarer, läser andras bloggar och kommetnerar de :) du då?

    SvaraRadera
  10. Nä jag hade faktiskt inte framville

    SvaraRadera
  11. sv; Haha ja :p

    Hoppas du haft en bra dag ! :D
    kram

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)