söndag 18 december 2011

Lucka nr 18

Tips på julrim.
NödrimDen här tror jag passar dig bra,
de va i alla fall va tomten sa.
En onepieceEn sådan här har barnen som inte än lärt sig att gå,
den täcker kroppen från topp till tå.
Ha den hemma när vi myser,
och du aldrig mera fryser.
Men om du i den går utanför vår knut,
lovar jag att på vårt förhållande göra slut!

Örngott
Utan innehåll är denna värdelös
Trots sitt namn inga klor ger dig klös
Fiber, dun eller skum
Denna passar i ett sovrum
LängdskidorLånga och smala,
kanske alldeles för hala,
men två ska det vara,
så kan du fara,
långt ut i skogen,
när balansen är mogen,
för såvitt jag kan se,
är det meningen de´!

18 kommentarer:

  1. Anmäl dig i Veckans Blogg!:D
    Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!
    Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)
    http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-5.html#comment

    SvaraRadera
  2. nej jag tror inte jag har sett den :)
    okej det är synd :( <3

    SvaraRadera
  3. Ja jag jobbar hos en äldre person, fast inte så gammal ändå :)

    SvaraRadera
  4. SV: Okej :) Imorgon ska jag till skolan, sista dagen nu innan jullovet :) Själv då?

    SvaraRadera
  5. sv: okej :)
    jag bor i Vadstena :D

    SvaraRadera
  6. kul att du är med, glöm inte om du länkar får du större chans ! :D

    ja det s bli gottr med tårta :D

    SvaraRadera
  7. sv: blir nog bara att kolla på tv :)
    vad ska du göra då ? : )

    SvaraRadera
  8. shiit vad duktig du är på att rimma, ja suger verkligen på de ;)

    sv: hihi, ikväll ska ja dansa :D
    dudå?:D
    kramis♥

    SvaraRadera
  9. sv: åh juste, tänkte ju fixa det där! tack för påminnelsen :p

    SvaraRadera
  10. sv: hih,okej :D
    ja dansar mellan halv 7 - 8 tror ja :D dudå?:D

    kramis♥

    SvaraRadera
  11. en tårta med massa grädde och strössel :D

    SvaraRadera
  12. sv: okej :D
    det blir en slapp vecka, med julmys, träffa vänner, träna, handla o ta de lugnt inför julafton :D
    själv? :D
    kramiiis♥

    SvaraRadera
  13. sv: ska köpa julklapp, och ha kalas för min lillasyster den 23 hon fyller då :p , sedan ska jag göra klart det sista på skolgrejer så jag kan lämna in det, och sedan är jag helt klar med skolan! :D

    Vad ska du göra då ? :)

    SvaraRadera
  14. sv: ne, brukar inte skicka julkort, har väl gjort det något år, men var längesen :p.

    SvaraRadera
  15. SV: Okej! :) Jo jag har avslutning imorgon på kvällen :) När slutar du?

    SvaraRadera
  16. en tårta som min mamma gör men vene vad den heter :(

    SvaraRadera
  17. en tårta som min mamma gör men vene vad den heter :(

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)