fredag 16 december 2011

nya halsdukar


Published with Blogger-droid v2.0.2

16 kommentarer:

  1. sv: ja älskar att baka, så ja baka nästan varje vecka..själv?:D
    kramis♥

    SvaraRadera
  2. - okej :)
    bakat massa gott med mamma, du då? :D

    SvaraRadera
  3. oj vad mkt du ska baka :o

    a as gott ;D

    SvaraRadera
  4. sv: Eller så har du inte lyssnat upp all tid för månaden nångång :p

    Jag har varit hos en kompis, du då ? :)

    SvaraRadera
  5. ja vi smakade samtidigt som vi bakade eftersom vi ska sälja de så vi var tvunga att kolla så det gick och äta och det var så gott så jag nästanb dog !

    SvaraRadera
  6. - okej :)
    lussebullar, pepparkakor, snöbollar, pepparnötter och garbohattar :)

    SvaraRadera
  7. - näe vet ^^
    sök på google, fast om du ska hitta garbohattarna så måste du söka på bregottkakor för då kommer dom fram och sen kan du söka på peppernötter ^^

    SvaraRadera
  8. sv: Ok, vi var också på stan först, sedan åkte vi till han, vi kollade på film och sedan lagade vi mat typ ^^

    SvaraRadera
  9. tjänar pengar till företaget :D

    SvaraRadera
  10. sv: Vi ska ha kalas för min lillebror som fyllde i måndags :)
    Vad ska du göra imorgon då ? :)

    SvaraRadera
  11. sv: hihi, inte varje dag utan varje vecka ;)
    kramis♥

    SvaraRadera
  12. Hmmm, eftersom jag känner mig större så måste det ju på något mystiskt sätt vara klänningarna som blivit större haha

    SvaraRadera
  13. Svar: Vad mysigt :)
    Ikväll ska jag bara slappa, själv? KRAM

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)