tisdag 6 december 2011

roar mig framför play

image

24 kommentarer:

  1. Åhh det där är så kul:)


    sv: Ja, verklighetsbaserad film är bäst tycker jag. Samma sak med böcker.

    SvaraRadera
  2. sv: jaa, fast jag fick tag i ett par som va lite tjockare för ett tag sen :)
    Ikväll ska jag inte göra något speciellt, själv? :)

    SvaraRadera
  3. sv: jag har grymt många utmaningar kvar. Jag fick typ 90 stycken. Får se hur det går :)

    SvaraRadera
  4. sv: haha ja, den där tidningsklänningen och trycka upp en tårta i ens ansikte :)

    SvaraRadera
  5. Nej det har jag tyvärr inte gjort:(

    SvaraRadera
  6. - ja det har jag, har bara en kvar :D
    själv då? :)

    SvaraRadera
  7. - okej :)
    jag brukar inte köpa till nån än min bästavän haha men i år så köpte jag till min mamma, pappa & en kompis i klassen (bara för hon köpte till mig xD)

    SvaraRadera
  8. sv: jasså gör du inte?
    jag dricker julmust typ varje dag haha, är sjukt beroende ;)

    nej, jag kollar inte på idol :) ska du se idol på fredag?

    SvaraRadera
  9. - har inge tips tyvärr.. men till pappa köpte jag kalsonger (mamma som sa att jag skulle köpa det) och mamma köpte jag michael bublés julskiva som hon önskade sig :)

    SvaraRadera
  10. sv: om en vecka eftersom vi jobbade i sommras! :)

    SvaraRadera
  11. sv: okej ^^ vad blev det till mat då? åt också mat nyss :P

    SvaraRadera
  12. - näe jag köpte dom i lördags :)
    haha ja ^^

    SvaraRadera
  13. - hehe näe det är knappt så det täcker backen :D (älskar att det inte är nå snö typ)
    hos dig då? :)

    SvaraRadera
  14. sv: precis :)
    tionde tror jag! :)

    du då, eller vad gör du? :)

    SvaraRadera
  15. - okej ^^
    ja jag längtar också, mest till julklapparna och sen maten då :D men sen vill jag bara ha nyår fort och sen sommaaaaaar! :D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)