onsdag 7 december 2011

Rött

image

12 kommentarer:

  1. sv: okej, jag går på street och jumpstyle ;)

    SvaraRadera
  2. sv: haha, nej jag blir alltid rärdd. men ädnå ser jag skräck filmer :)

    SvaraRadera
  3. sv: om man har lite bra kondition så är det inte så jobbigt men annars kan det va jobbigt. bra motioN! :)

    SvaraRadera
  4. sv: okej :)
    jag kollar faktiskt mest på tv-program genom deras playsidor, mycket lättare+att man kan kolla när man vill :D

    SvaraRadera
  5. Nu kan du vara med och delta i en minitävling på min blogg! www.biscottes.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Gillar färgen på den:)
    Sv. Dom åker runt och testar vissa personer, vet inte vrf dom kom just hit:)

    SvaraRadera
  7. ja först är det middag för oss 9:or sen är det för hela skolan! :)

    SvaraRadera
  8. Sv. Åh va mysigt! Jag har jobbat och tränat, själv?

    SvaraRadera
  9. sv: njaa, eller man kan ju tidigast börja 8. Och på måndagar börjar hela skolan 9.15 ^^

    SvaraRadera
  10. Mm, den sortens böcker gillar jag också (även om gillar är ett fel ord att säga om en tragisk bok)

    Läste dem i somras:)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)