söndag 11 december 2011

Svar från frågestunden


Ålder?- Jag är 17 år. Blir 18 nästa sommar.

Bor?- I Östergötland.

Intressen?- Scrappa, fota, drilla, umgås med mina vänner och min lillasyster.

Jobbar/pluggar/hemma?- Jag går andra året på gymnasiet.

Ditt liv om 10 år?- Då driver jag en scrapbutik via nätet, har en familj och barn och bor någonstans i en fin och mysig villa.

Picture 023

Hur länge har du bloggat?
- Jag startade den här bloggen i slutet av 2007. Innan det så hade jag en annan blogg rätt länge men den raderade jag.

Bästa och sämsta med att blogga?- Det bästa är all bra respons och kritik jag får. Blir jätteglad av alla gulliga kommentarer jag får! De får mig att vilja fortsätta och känna lite press att jag måste blogga mer och mer.

Det sämsta är nog de dagar och gånger jag sitter, sitter och sitter och absolut inte vet vad jag ska blogga om. Jag vill så gärna lägga upp något men det är lixom stopp i hjärnan. Blir nästan lite stressad då och hamnar lite i en svacka.
DSCF1306

Vilken typ av bloggar tycker du är tråkiga att läsa?- De som ser allmänt tråkiga ut och har en ful design.

Mycket text gör också att jag klickar ner bloggen direkt, jag läser åtminstone inte någonting av det. Är det bara massa pladder med otroligt långa stycken, finns det ens någon som läser då?

Likaså läser jag inte om personen lägger in en miljon smileysar och byter rad efter varje mening.

Sen är jag ju inte intresserad av bilar och annat sånt på det sättet att jag skulle vilja läsa om det, så såna bloggar läser jag ju inte heller.
DSCF1176

Favoritmat?- Den frågan är verkligen svår! Taco är ju alltid gott! Hemgjorda köttbullar med lök i är oerhört gott det med.

Favoritfärg?- Det vet jag inte om jag har någon. Rosa kanske?

Favoritdjur?- Jag får väl säga kanin. De är gosiga och mitt sista och senaste husdjur var en kanin.

Favoritplagg?- Flera av mina jeans är nog mina favoritplagg. Har även flera linnen som jag gillar mycket, det funkar alltid att använda året runt.

En låt som du blir extra glad av?- Oj, vad svårt. Finns flera låtar som jag gillar mycket och blir glad av. Bland annat dessa:




Drömresmål?- Det är absolut USA! Jag ska dit, så är det bara.

20 kommentarer:

  1. Ja min hobby är väl nageldesign och träna mina hundar :) kan man kalla shopping för en hobby haha, i så fall räkna med det^^

    SvaraRadera
  2. sv: okej :)
    aa, jag och Frida går på ridning, Wendla på innebandy & Kakan på "bild & form" ^^
    kanske glömt nåt, men aa :P sj?

    SvaraRadera
  3. sv: ja, fast kanske inte just nu eftersom jag har mycket att göra och jag får panik om det plingar för då måste jag svar direkt! :)

    SvaraRadera
  4. - nice :)
    jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, imorgon ska jag iallafall plugga och sen vara med en kompis ^^
    själv då? :D

    SvaraRadera
  5. sv: ja, nej men jag har inte så många appar! :) själv?

    SvaraRadera
  6. Ja bland annat kläder men också inredningssaker till hemmet :)

    SvaraRadera
  7. sv: ibland om vi hoppar mycket med bara ett ben så får man ju tillslut lite ont i foten ;)
    Förlåt för sent svar!

    SvaraRadera
  8. Sv: jag är lite förkyld, men annars är det bra. Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket :) Nej jag får hjälp

    SvaraRadera
  10. - okej, ah nationella provet :p
    du då? :)

    SvaraRadera
  11. Åhh, jag har också drillat!!
    Håller du på med det just nu? :)
    Själv slutade jag får två år sedan efter att jag hållt på i 4,5 år!
    sv: jag hade en bra söndag :D
    hoppas du också hade det!

    SvaraRadera
  12. SVAR: Jag bär alltid min ring och mitt halsband. annars brukar jag inte använda smycken så jättemycket :P

    SvaraRadera
  13. allså alla 4 filmer är ju sjukt bra men ordningen är väl Breaking dawn, Eclipse, Twilight och New moon :)

    SvaraRadera
  14. aha najs ;D
    ne de e baa skolan som gäller, sj?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)