måndag 6 februari 2012

Innan jag dör…

6 kommentarer:

  1. inget direkt spec,, ta en fika med en vän osv :) du då? :)

    SvaraRadera
  2. *SVAR:* Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.

    Har du en samsungtelefon? Då kan du vinna ett valfritt skal till den här: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-samsungskal.html
    KRAM

    SvaraRadera
  3. svar: jag har släktningar som bor i frankrike och jag är ursprungligen inte från sverige (som jag antar att du redan vet vid det här laget?) så det är drf jag vill kunna franska. ^^ detet alltid bra med språk oxå. ^^

    SvaraRadera
  4. Förlåt för att det dröjt. Hade ju pappa och bror här i helgen och då ville jag inte lägga tid på bloggen.

    Hur var din helg?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)