onsdag 28 mars 2012

käkat glass

BananChokladApelsin

10 kommentarer:

  1. vad för plugg?
    imorgon blir det skola igen sen får jag se hehe Jsj?

    SvaraRadera
  2. sv;
    Klädet! :) Längesen jag shoppade kläder.. ;)


    Ha en fortsatt bra kväll, kram! :)

    SvaraRadera
  3. jo sant det gör det :P ja det blev lite shopping (: fy för snö, hoppas det inte kommer nåt mer ;(

    SvaraRadera
  4. nej kort dag imorgon hehe sj?

    SvaraRadera
  5. Gott med glass^^
    Sv; Vadå för plugg??=)
    Hmm ,antingen om jag inte blir bättre så blir jag hemma igen, annars så åker jag till praktiken själv?=)

    SvaraRadera
  6. Imorgon ska jag till skolan och sedan vet jag inte, själv? :)

    SvaraRadera
  7. jobbar på flygplats ^^ vad har du hittat på idag då mer än glass-ätning? ;D

    SvaraRadera
  8. vad är em?

    jag börjar 10 hehe!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)