onsdag 28 mars 2012

käkat glass

BananChokladApelsin

11 kommentarer:

  1. vad för plugg?
    imorgon blir det skola igen sen får jag se hehe Jsj?

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren för tävlingen tillsammans med idetext.nu avslöjad.
    Titta in och se om du blev den lyckliga vinnaren!

    Passa även på att titta in min andra tävling som är igång om du ännu inte är med.
    http://vhdbrud.blogg.se/2012/march/vinn-200kr-i-presentkort-hos-lajbansson-leksa.html

    Kram Madde.

    SvaraRadera
  3. sv;
    Klädet! :) Längesen jag shoppade kläder.. ;)


    Ha en fortsatt bra kväll, kram! :)

    SvaraRadera
  4. jo sant det gör det :P ja det blev lite shopping (: fy för snö, hoppas det inte kommer nåt mer ;(

    SvaraRadera
  5. nej kort dag imorgon hehe sj?

    SvaraRadera
  6. Gott med glass^^
    Sv; Vadå för plugg??=)
    Hmm ,antingen om jag inte blir bättre så blir jag hemma igen, annars så åker jag till praktiken själv?=)

    SvaraRadera
  7. Imorgon ska jag till skolan och sedan vet jag inte, själv? :)

    SvaraRadera
  8. jobbar på flygplats ^^ vad har du hittat på idag då mer än glass-ätning? ;D

    SvaraRadera
  9. vad är em?

    jag börjar 10 hehe!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)