fredag 2 mars 2012

Rut top

image image image

10 kommentarer:

  1. sv: okej vad kul :D
    jag jobbar i en garnbutik!

    SvaraRadera
  2. Nej jag brukar läsa Veckorevyn (prenumererar på den), och sen VK (västerbottens kuriren). Det är typ de två tidningarna jag läser. Sen ibland köper jag skvallertidningar ;) Du då?

    SvaraRadera
  3. Snygg, blir så sugen på shoppa! :)

    Idag har jag hälsat på jobbet som det stod i inlägget och ikväll kommer en tjejkompis på middag och vin :)

    själv då?

    SvaraRadera
  4. krya på dig!

    jag skall bara vila och på söndag skall jag heja på min lilla syster som åker vasaloppet :)

    SvaraRadera
  5. - ska shoppa en massa ;) du då?

    SvaraRadera
  6. nja det blir nog sporten på tv, är sämst på se film ensam... och är rent för trött för orka hänga med i en handling för tillfället.... :)

    Hoppas du slipper vara sjuk hela helgen

    SvaraRadera
  7. sv, jag har inte gjort så mycket på seanste tiden själv `?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)