söndag 18 mars 2012

Vinnaren som får göra en egen poster


13 kommentarer:

  1. Sv: Min vecka har varit bra :)
    Btw, har bytt blogg till http://juliaajohnsen.blogspot.se/

    Lust med ett bloglovin byte ? :D
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag följer dig nu, blev nr 22 :D
    Lägger du till mig också? :)

    SvaraRadera
  3. sv: okej:D
    Lyssnar på musik och fixa lite med bloggen! :D Dudå?

    Ska vi följa varandra på den dära "Google Friend Connect" ? :)

    SvaraRadera
  4. Kul att du är med & tävlar i min blogg. Allt bra? :)

    SvaraRadera
  5. hej sötnos jag mår jätte bra hur mår du själv? kram

    SvaraRadera
  6. Sv: okej, jag följer dig nu XD

    SvaraRadera
  7. SV: Härligt :) Imorn är det skola hela dagen, sen ska jag nog bara slappa lite :) Själv då?

    SvaraRadera
  8. sv: japp de är bra :D
    vad gör dudå?:D

    SvaraRadera
  9. Jag sitter och lyssnar på musik och svarar på alla kommentarer :D Har nyss pluggat. Självdå?

    SvaraRadera
  10. sv: har nyss kommit hem från stan, men ikväll ska jag plugga :D
    Vad ska du göra ikväll då? :)

    SvaraRadera
  11. det låtter kul!:D
    vet inte det riktigt när ska ni ha det?

    SvaraRadera
  12. sv: Kul :) Har och ska bara ta det lugnt!

    Nu är Söndagens blogg avslutad på min blogg! Kolla här om du blev vinnaren: http://kkajsajohansson.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-sondagens-blogg.html#comment
    Superkul att du ville vara med! :D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)