tisdag 3 april 2012

Boot boots

image image image

14 kommentarer:

  1. Bara ta det lugnt, är s himla förkyld! Du då?

    SvaraRadera
  2. Dör så snygga skor!

    Sv: Ungeffär samma. Ska jobba,scrappa och umgås med fästmannen min :)

    SvaraRadera
  3. Det får vi se, men de blir de säkert! :) Själv då?

    SvaraRadera
  4. de är ju så snygga! kollat in dem hur många ggr som helst, men jag skulle bryta benen av mig haha

    SvaraRadera
  5. men det är alltid nått :D jätte bra ju !

    SvaraRadera
  6. SV: Har lagt till dig nu, nr 34 =)

    SvaraRadera
  7. Sv: Nja, ska till farmor och farfar några dagar, sedan får man se:) Sj?

    SvaraRadera
  8. sjukt snygga skor! :)
    Min dag har varit super bra, hur har din dag varit? :)

    SvaraRadera
  9. sv;
    Mitt lov börjar på fredag, alltså vi går inte på fredag :) Ditt då?

    Ha en fortsatt braig tisdag :D

    SvaraRadera
  10. sv: Ikväll blir det nog att titta lite på tv, vänta in morgondagen :)

    SvaraRadera
  11. Hejsan!
    Nu är en vinnare av tävlingen dragen hos mig:) Titta in & se om det blev du. Om du inte hade turen med dig denna gången har jag två aktuella tävlingar igång i bloggen :) Kram

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)