onsdag 4 april 2012

Dagens blogg

imageimage

12 kommentarer:

  1. sv; jag vet inte, ska duscha lite, sen kolla på 2 serieavsnitt, så det blir någonång inatt :) dudå?

    SvaraRadera
  2. sv: jag vet inte. Har lov så jag sover tills jag vaknar :D

    SvaraRadera
  3. Sv: jaha okej, nej den har jag nog inte sett :P var den bra då? :)

    SvaraRadera
  4. Jag är med! :) Jag börjar tio idag :) när börjar du? :)

    SvaraRadera
  5. Jag är med :)

    Planerna för idag är att tentaplugga litegrann, försöka kolla lite i lagboken hade jag tänkt. Sen bara ta det lugnt :D SJälvdå?

    SvaraRadera
  6. jadå, jag klagar inte, jag älskar mitt jobb :) Jag jobbar i en ica butik :)

    SvaraRadera
  7. sv oki skönt det ju :) vad pluggar du för något då?

    okej hur kom du på att du gillade scrapping och så? jag är sjukskriven, så jag leker bara med voffen och sådant :)

    SvaraRadera
  8. nej ja är inte sur på dig det är inte ditt fel vafan haha

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)