onsdag 25 april 2012

dagens post


Published with Blogger-droid v2.0.4

14 kommentarer:

  1. sv: Ska ha en mysig hemmakväll med mig själv:)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket.
    Ska på föreläsning ikväll sen blir det nog att gå hem & sova. Dudå?

    SvaraRadera
  3. Sv, massor. men för det mesta del blir det nog fest. :D

    SvaraRadera
  4. sv: Tror det.

    Vad har du köpt?

    SvaraRadera
  5. SV: tack :) Har inga speciella planer..

    SvaraRadera
  6. Patrick Grimlund är här & ska ha en föreläsning om inspiration. Så det ska bli spännande.

    SvaraRadera
  7. Vad härligt:) Jo den har varit bra tack:) Din då? Kramar

    SvaraRadera
  8. sv: ska snart och fira min faster :D

    SvaraRadera
  9. sv;
    Först är det skola sen ska jag ner på stan med några kompisar :) Själv då?

    SvaraRadera
  10. SV: Jo tack har haft en bra dag :) Själv då?

    SvaraRadera
  11. Sv. Tack för att du besökte min blogg :D Du får gärna göra det igen!
    Har just vart ute en sväng med min doggar <3 :)

    KRAM

    SvaraRadera
  12. SV: ska fota en hopptävling :)

    SvaraRadera
  13. Sv. Jepp, det är det :) Har nämligen två dvärgschnautzer hundar <3 :)

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Nehe, ännu inget inlägg om vad det var i paketen.

    Jo att få paket är underbart:)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)