torsdag 31 maj 2012

Jawbreaker

File:JawbreakerPoster.jpg

23 kommentarer:

  1. Muffinen blev riktigt goda, pajen har jag inte smakat ännu.

    SvaraRadera
  2. hihi okej :) Här blir det att se "Tv3 dokumentär" nu :) Själv?

    SvaraRadera
  3. Paj tycker jag är gott kall, ljummen eller varm :)
    Det går i perioder, ibland bakar jag väldigt mk & fryser in. Brukar du?

    SvaraRadera
  4. Ja jag har haft en riktigt bra dag, sjukgymnasten, bakat, städat & en himla massa till. Dudå vad har du gjort?

    SvaraRadera
  5. Den där filmen har jag inte sett :o Bra?
    Jag kollade förresten på ''Ligg med mej''-filmen som du hade lagt upp nångång. Tyckte inte den var sådär jättebra faktiskt.. Lite skum :o

    sv: Kul!
    Nja, ska festa på lördag tror jag annars ska jag vara hemma med familjen :) Självdå?

    SvaraRadera
  6. sv. imon ska jag jobba.. sj? ^^

    SvaraRadera
  7. Ja jag har haft en bra dag, lugn och skön! :D Själv?

    SvaraRadera
  8. Oj, jag vet inte :D Står typ helt still i huvudet nu. Men American Pie - the reunion tyckte jag var bra :)

    SvaraRadera
  9. sv. joda. lite jobbig bara för gick upp 5 och har gått hela dag/suttit i bilen ^^

    SvaraRadera
  10. sv: okej :) i helgen fyller min mamma år så ska firas :D själv? (:

    SvaraRadera
  11. sv: okej! min dag har varit bra, din dÅ? :)

    SvaraRadera
  12. sv: Det jag har planerat är att åka till min familj lördag-söndag för min lillebror konfirmeras på söndag. Bättre planering har det inte blivit ännu:P Själv?

    SvaraRadera
  13. Ja jag gillar alla American Pie-filmerna :D Gör du?

    SvaraRadera
  14. Ja, vad smart!
    Nej inte regn än, men grått och tråkigt :/

    SvaraRadera
  15. Nej det gör jag inte, min mobil är för gammal.

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Nu har jag dragit vinnaren i Dagens Blogg. Kika in och se om det var du som vann. Om inte, så anmäl dig gärna till nya omgången i samma inlägg. Den avslutas vid midnatt :)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  17. SV: Japp skit tröök:(
    KRAAM!!

    SvaraRadera
  18. sv: Jahaokej :)
    Va kul med fest!
    Nja, jag har vissa perioder då jag ser mycket film och andra då jag knappt aldrig ser film. Men jag gillar att få bra filmtips så jag kan se filmer jag inte sett förut! :D
    Du får gärna tipsa om du vill :)

    SvaraRadera
  19. sv; Va bra!
    Ikväll ska jag nog se Let's dance eller nått du? ;)

    Förlåt för sent svar!

    SvaraRadera
  20. sv: haha jo lite, men det stoppar inte mig ;)

    SvaraRadera
  21. sv: jo fint här! handlar den filmen om?

    SvaraRadera
  22. SV: vad härligt! jag mår bara bra. har varit på en studentmottagning idag och sen jobba hela helgen :( allting bra med dej? har du haft en bra fredag?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)