måndag 28 maj 2012

Överlev det här

image

10 kommentarer:

  1. Sv: Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har flickvän nu, Mikaela heter hon :)

    SvaraRadera
  2. sv. nja har sovit konstigt. vaknar massvis med gånger under natten. vet inte varför :( sj?

    SvaraRadera
  3. Hej! Nu är vinnaren i tävlingen om beauty-paketet dragen. Kika in och se om det var du!
    Om inte, var inte ledsen ;) Det kommer komma fler tävlingar, HÅLL UTKIK!! :D Har tre igång redan nu!
    Här kan du se vinnaren (längst ner i inlägget) http://emzaans.blogg.se/2012/may/todays-outfit-pink.html

    SvaraRadera
  4. Sv: Nej, hon bor närmre mig. Du vet, jag bor ju i Alingsås. Hon bor ca 30 min med bil från mig :)
    Hur är det med dig? var länge sen vi pratade..

    SvaraRadera
  5. Ja det har varit bra, inte gjort så mk då de få saker jag gjort idag tagit tid. Sj?

    SvaraRadera
  6. sv. ser lite tv. ska städa lite snart. sj?

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Nu har jag äntligen dragit en vinnare till tävlingen som du var med i. Kika in och se om det var du som vann, och passa samtidigt gärna på att anmäla dig till min nya tävling som ligger uppe nu där du kan vinna valfri vara från Evas Underkläder :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  8. Vi har haft fint väder fram till för några timmar sedan. Men det skulle ju vara lite trisst väder i några dagar tror jag.

    SvaraRadera
  9. sv: Jaha, nej.. Mina vänner bor i Södertälje, eftersom jag bodde där i höstas och det är dom jag ska hälsa på :)
    Det är bra med mig också. ^^
    Kram

    SvaraRadera
  10. sv. njaaa. blåsigt :( kom till och med nån snöflinga haha!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)