lördag 22 december 2012

Sponsrad video-Telia HBO

Vill du kunna se tv-serier tidigt, inte vänta i hundra år på att de ska komma till Sverige? Jag vet var du kan se dem dagen efter USA-premiären, låter inte det helt perfekt?! Tidigare avsnitt och säsonger går att hitta i programbiblioteket, till exempel True Blood, Strike Back och Game of Thrones. Det fylls hela tiden på med fler och fler serier, nya avsnitt och säsonger.

Jag själv har inte testat tjänsten ännu men jag kommer säkerligen att göra det! För jag tycker själv att det kan vara frustrerande att sitta och vänta på att en serie ska komma till Sverige. Speciellt när man redan har sett de första säsongerna och väntar på att en ny ska komma ut. Man vill ju se den nu, genast, direkt, inte sitta och vänta medans de i USA sitter och gottar och roar sig framför tv-apparaten där hemma.



Världens bästa TV-serier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)