torsdag 9 maj 2013

Inredningstidningar

Gillar du också inredning?
Jag tänker och drömmer mig ofta bort till den tid då det är dags för mig att flytta hemifrån. Det ska bli så oerhört roligt att inreda mitt hem. Jag tänker även mycket på hur jag vill att mitt framtida hus ska se ut. Vilka garderober jag ska ha, hur jag ska ha förvara mina kläder, hur min scraphörna ska se ut och så vidare.

Ni som fortfarande bor hemma hos era föräldrar, brukar ni också tänka mycket på hur erat framtida hem ska se ut?

Behöver du inredningstips?
Tidningskungens sida finns det mängder av inredningstidningar. Perfekt för dig som behöver lite inspiration och hjälp med hur du kan inreda hemma hos dig. Tidningarna finns på olika språk, om du hellre läser på ett annat språk än svenska.

Allt i Hemmet omslag Isabellas omslagNya Rum omslag
Själv brukar jag bläddra I liknande tidningar som vi får hem med posten ibland. Det är lite intressant och roligt att se. Kanske blir att jag någon gång köper en inredningstidning också.

Brukar du fixa och trixa mycket I hemmet eller scraphörnan? Jag tycker om att ändra och byta plats på saker relativt ofta så att ögonen får något nytt att vila på. Det känns även trevligare att vistas I hemmet om något med jämna mellanrum förändras.

9 kommentarer:

  1. sv; vad tråkigt :( jag har sovit väldigt gott eftersom min dag var otroligt bra igår. :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Nja.. Inte sådär jääätte mycket men det är soligt och lagom varmt typ.. :p Hur är det hos er? Är det mycket varmt? Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, vi kom dit vid 16 och sen var det insläpp 18 så vi gick dit med en gång, sen efter åkte vi hem med en gång och var hemma 5 i morse så vi hann inte det :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Okej :)
    Vet inte, tror jag bara ska vara hemma och kolla på filmer.. Sj? Kram

    SvaraRadera
  5. -typ 6 timmar ifrån, så ja :) bor i Falköping :)

    SvaraRadera
  6. Sv: Har inte bestämt vilka filmer jag ska se ännu :p

    SvaraRadera
  7. Jag har bara tagit det lugnt i veckan. Varit hemma och sovit ungefär.. :)

    Själv då?

    SvaraRadera
  8. Jag ska tvätt och bara ta det lugnt hemma med sambon :)
    Du då?

    SvaraRadera
  9. Sv: Roligt att du är med och lycka till!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)